”facebook”

dissabte, 3 de gener del 2015

FEM UN ARBRE D´ESTRELLES!!

Heu vist alguna vegada aquests arbres de Nadal fets amb galetes amb forma d´estrella? Doncs bé, aquest curs vaig pensar que podria ser maco fer el mateix però amb fang i fer com a treball de Nadal l´arbre fet amb estrelles! Dit i fet!!
Primer vaig agafar motlles per a fer galetes on hi haguessin diferents mides d´estrelles.
Els nanos van posar els motllos al fang i jo vaig passar la canyeta pel mig abans que s´assequessin.

Una vegada sec el fang vam passar a pintar les estrelles. Vaig agafar dos colors de verd diferents per anar alternant... L´estrella de dalt de l´arbre va ser diferent: el forat el vaig fer pel lateral.


Una vegada pintant tot vaig començar a muntar: Vaig fer servir un neteja-pipes metalitzat, que fa més Nadal. Primer la més gran i així fent l´escala de més gran a més petita intercalant el verd fort i fluix.


Una vegada vaig acabar, vaig envernissar i els nanos van posar la purpurina!

Vaig retallar uns cercles de cartolina negra que servirien de base i els nanos la van decorar amb un permanent daurat. Ara només faltava envolicar !!

1 comentari: