”facebook”

dimarts, 30 de desembre del 2014

GARLANDA D´ANGELETS

Per a realitzar el calendari d´advent a l´aula, aquest curs he afegit una garlanda molt especial!! De fet es tracta d´una idea per a fer un calendari d´angelets que vaig trobar al bloc tresxics . Vaig veure que era molt fàcil de fer i vaig fer algun canvi. 
Vaig donar a cada nano un angelet per a que el pintessin. Després vam enganxar el cotó a les ales i finalment vaig enganxar la fotografia del nano que l´havia pintant i decorar amb algun gommet amb forma d´estrella. En el moment de fer el montatge de l´angelet, com veureu a l´enllaç, per darrera queda una butxaqueta.
Cada matí, en descobrir la bola que tocava miravem a quin nano li havia tocat i anavem a buscar el seu angelet. A la butxaca del darrera els esperava un caramelet!
L´últim dia de cole cada nano es va emportar el seu angelet, així ara seran els angelets de casa!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada