”facebook”

dijous, 3 de novembre del 2011

EL QUADERN DE COMPTAR

Us presento el nostre quadern de comptar. Aquesta idea la vaig trobar aquí, al blog Les rituels-Le tour de ma classe. Em va agradar molt ja que mostra una manera de treballar la numeració, els nombres junt amb la quantitat...diferent. Vaig confeccionar el meu propi quadern fent fotos d´elements coneguts pels nanos de la classe. Vaig fer un quadern amb els fulls per separat per penjar dels armaris de la classe. Així en qualsevol moment els nanos ho podien veure i inconscientment veient l´element i al costat el nombre que el representa.
Aquest el vaig fer en color i el vaig plastificar.



L´altre quadern el vaig fer en paper, vaig fer una còpia per a cada alumne i el vaig repartir a les famílies per tal que poguèssin treballar a casa la noció de quantitat i l´ordre numèric.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada